* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

סנדלי עקב בצבע שחור

עיצובי נעליים

נעליים הן פריט הלבוש החשוב ביותר במלתחה. שמלה יכולה להפוך לשמלת חוף בשילוב עם כפכפים ולשמלת ערב בשילוב עם נעלי עקב רשמיות ואקססוריז מתאים. בנוסף, הנוחות והאיכות של הנעליים משנה את חווית היום יום מקצה לקצה. נעליים יפות ונוחות יכולות להעניק תחושה של ביטחון ולאפשר לך לנוע בחופשיות לאורך היום, בעוד נעליים זולות עלולות ליצור כאבי גב, לגרום ליציבה שפופה ולגרוע ממך הרבה אנרגיה לאורך היום. לכן כאשר בוחנות עיצובי נעליים חשוב לבחון גם את הנראות וגם את האיכות של הנעל. הזמנה של עיצובי נעליים מחנויות בעולם, אשר אין להן סניפים פיזיים בארץ יכולה להיות סיכון מסוים. איכות ירודה, מדיניות החזרים מסורבלת ושירות לקוחות בשפה זרה עלולים להפוך את החוויות הרכישה למתסכלת. לכן, גם בהזמנה באינטרנט תמיד כדאי להעדיף חברות כחול לבן. לאתרים רבים יש סניפים פיזיים בארץ שתוכלו להחליף בהן את הנעליים במקרה הצורך.

איזה נעליים חשוב שיהיו לך במלתחה?

טרנדים של עיצובי נעליים משתנים בקצב מהיר, אך אם תציידי את המלתחה שלך במספר עיצובי נעליים בסיסיות תוכלי לסגנן כל תלבושת. וודאי כי יש לך בארון סניקרס יומיומיות נוחות, כפכפים או סנדלים ונעליים מעט יותר רשמיות בצבע שחור וחום. חשוב שתהיה לך גם אפשרות שחורה וגם חומה. נעליים שחורות מתאימות עם הרבה מאוד תלבושות, אך כאשר את לובשת צבעים יותר חמים, ואפילו ג'ינס וטי שרט, מגפונים שחורים יכולים לשבור את המראה ולהקשיח אותו, בעוד נעליים חומות שומרות על מראה נעים והרמוני. מלבד אלו, תרגישי חופשי לזרום עם האופנות של עיצובי נעליים. בשנים האחרונות אנחנו רואות סנדלים צ'אנקיות, קבקבים עם שרשראות מתכת ועוד מגוון עיצובים מיוחדים שמעט יותר קשה להתאים לכל תלבושת. אך ברגע שיש לך את הדגמים הקלאסיים הבסיסיים את יכולה להרגיש בנוח לרכוש עיצובי נעליים יותר נועזים. באתר של בקתת העור תוכלי למצוא עיצובי נעליים מגוונים במגוון של קטגוריות. האתר פשוט ונוח להתמצא בין הגדמים השונים, כאשר את מחליטה מה המאפיינים החשובים לך. גודל העקב, החומר ממנו עשויה הנעל, וכמובן לוודא שהמידה שלך נמצאת.

מחיר נגיש לכל כיס

בבקתת העור ניתן לבחור ממגוון עיצובי נעליים במחירים נגישים ובאיכות בלתי מתפשרת. הנעליים של בקתת העור מגיעות עם הגנה מפני קור ונזק מים, ובאיכות תפרים וגימור גבוהה ביותר. הנעליים מגיעות עד אליכן במשלוח זול, ודמי המשלוח מתבטלים בהזמנה מעל 199 ₪. בבקתת העור תמצאו עיצובי נעליים קלאסיים ועדכניים, שיתאימו לטעם הייחודי שלכן. בין אם אתן מחפשות נעליים ליום יום, לאירוע, לקיץ או לחורף, בין מאות הדגמים באתר תוכלו למצוא דגם מתאים עבורכן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי