* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

עיצוב הבית

עיצוב הבית

כולנו יודעים שמשימת עיצוב הבית אולי נשמעת כיפית וקלילה, אבל בפועל? מדובר במשימה לא פשוטה בכלל! יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך להתחשב בהם, כל כך הרבה רצונות וצרכים שמתנגשים – איך אפשר בכלל להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירות הנכונות ביותר עבור הבית שלכם? אם אתם עדיין מתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם כמה טיפים לעיצוב שיעזרו לכם בפעם הבאה שתצטרכו לקבל כמה החלטות יצירתיות.

למשימת עיצוב הבית חשוב לבוא מוכנים

לתהליך של עיצוב ותכנון מחדש של הבית חשוב לבוא מוכנים. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומוכנים למלא את עגלת הקניות שלכם, עצרו רגע לחשוב: מה הם החלקים בבית שהכי חייבים שינוי? האם יש סגנון עיצובי שמדבר אליכם במיוחד? האם יש איזשהו פריט שתפס לכם את העין שאתם פשוט חייבים לשלב בבית? ברגע שתבינו מהי תוכנית הפעולה שלכם ומהם סדרי העדיפויות שלכם, תוכלו להיות בטוחים שהעיצוב שלכם יהיה יעיל יותר.

הגדרת תקציב היא אחד הכלים החשובים ביותר

הלוואי שכסף לא היה צריך להיות עניין בתכנון עיצוב כל בית בישראל, אבל המציאות מחייבת אותנו להתמודד גם עם זה. בכדי שתוכלו להיות שלמים עם כל רכישה עיצובית שאתם מבצעים, חשוב שתגדירו לעצמכם תקציב שאתם מקדישים אך ורק לטובת נושא זה. כך, תוכלו לעקוב אחרי ההוצאות ולוודא שאתם עומדים בו לאורך כל התהליך.

בואו להתרשם ממדריך לקניית נעלי נשים

עיצוב הבית חייב להתכתב עם הסטייל שלכם

אנחנו אנשים שונים, כך שלכל אחד ואחת מאיתנו יש אופנה, טעם שונה והעדפות שונות. בין אם מדובר באוכל, במוסיקה, בבגדים וגם בעיצוב הבית. הבית שלכם צריך להיות המקום הבטוח שלכם, המקום שבו תוכלו להיות הכי אתם, בלי מסכות, וגם להרגיש שהוא מייצג אתכם במידה מסוימת. בעינינו, בית מעוצב חייב להתכתב עם הסטייל האישי שלכם ולהוות מעין ממשיך שלו – רק בצורה סטטית.

פריטים לעיצוב הבית קונים אך ורק מחנויות מומחות

כפי שבגדי עור קונים אך ורק בחנויות מומחות אשר הקדישו את עצמן ללמידת החומר והפקת המוצרים הטובים ביותר ממנו – כך גם עם רהיטים וחפצים לבית! כשאתם משקיעים בחנויות מומחות, כאלו שעושות את הכל בשביל להעניק ללקוחות שלהן את המוצרים והשירותים הטובים ביותר, אתם יכולים להיות בראש שקט ולדעת שביצעתם רכישה שתשרת אתכם לאורך זמן רב. חשוב לזכור כי תהליך עיצוב של דירה או בית אמור ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות, כך ששווה לקחת את העובדה הזו בחשבון ולשים לב למי הם הספקים שלכם.

אנחנו ב״בקתת העור״ מקווים שתמצאו את הטיפים שלנו מועילים! אם אתם צריכים קצת הפסקה מעיצוב הבית ורוצים להשקיע בעיצוב שלכם, אנחנו וכלל מוצרי הביגוד וההנעלה האיכותיים שלנו עומדים לרשותכם! אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר, להתרשם מהמוצרים שלנו או ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3742220.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי