* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפוני נשים מעור

מגפוני עור לנשים: כל מה שחשוב לדעת עליהן

מגפוני עור לנשים מגיעים במגוון עיצובים, לכן החלטנו להקדיש כמה מילים לנושא, כדי לתת רקע עיצובי כללי ומושגי יסוד בכל הנוגע למגפונים מעור לנשים.

מאמר זה יעזור לכן להבין את ההבדלים והיתרונות בין מגפונים למגפיים, וכמו כן, יעזור לכן לגבש גישה מסוגננת יותר בעת בחירת המגפונים המושלמים עבורכן.

ההבדל בין מגפוני עור לנשים למגפיים

נתחיל בהדגשת ההבדל המהותי בין מגפוני עור לנשים למגפיים.
המגפיים יהיו לרוב ארוכים יותר בעוד שהמגפונים יהיו קצרים יותר, והבדל זה יכול להתבטאות גם בכובד או משקל הנעל.

צריך לזכור שמדובר על פריטי לבוש העשויים מעור, לכן יש חשיבות לכמות חומר הגלם בו נעשה שימוש, כיוון שעור הוא חומר גלם כבד יותר משאר חומרי הגלם לייצור נעליים.

הבחירה במגפוני עור שהם קצרים יותר, תהיה גם מתוך שיקול של נוחות ולא רק העדפה עיצובית כזו או אחרת.

הבחירה הנוחה יותר

ניתן להגדיר את המגפונים כבחירה ה"נוחה יותר" – גם מבחינה פרקטית ופיזית כמו שהזכרנו קודם לכן, אך גם מהבחינה העיצובית יש למגפונים בדרך כלל מראה פחות מחייב וחופשי.

מגפוני עור יהיו לרוב הבחירה הטבעית של כל אישה שרוצה לשדר מראה סולידי, אך עדיין רוצה להרגיש בנוח.
מגפונים הם לא סניקרס כמובן והמראה שלהם יותר סולידי ומכובד מנעלי הליכה מצויות, אך בניגוד למגפיים הארוכות יותר ובעלות המראה הדומיננטי יותר, למגפונים יש מראה סולידי אך פחות מחייב ונוח.

איך להיראות מושלם במגפונים מעור

מגפוני עור לנשים לרוב מעוצבים תוך קו מחשבה פרקטי ועיצובי כאחד.

לכן, המגפונים לרוב יתאימו להרבה מאוד סגנונות לבוש.

את המגפונים ניתן ללבוש עם חולצה מכופתרת לבנה, אך גם עם חולצת טריקו הכי פשוטה וכו.

אפשר גם להשתדרג בעיצוב המשלב עור עם פרווה סינתטית. מגפי פרווה כאלה מתאימים מאוד לחורף.

מגפוני עור לנשים ניתן יהיה ללבוש עם מכנסי ג'ינס, אך גם עם חצאיות מבד מחויט ובעלות מראה סולידי יותר.

אז כמו שאתן בטח כבר מבינות, מגפוני עור לנשים הם פריט לבוש פרקטי ואלגנטי, שיתאים לרוב הפריטים שיש לכן בארון, אך כדי לחדד את הנקודה העיצובית אף יותר, נציין כמה טיפים שיעזרו לכן ללטש את ההופעה הכללית לרמה המושלמת בהחלט.

מגפוני עור – שלושת הטיפים למראה המושלם

  • אם אתן לובשות מגפונים עם ג'ינס ראוי שתעשו מכפלת לג'ינס כך שיראו את כל צורת המגפונים בלי שהג'ינס מכסה אותם. זה פשוט נראה הרבה יותר טוב ככה!
  • לא כדאי ללבוש גרביים ארוכות מדי עם הנעליים, אך גם לא קצרות מדי.
  • הם נראים הרבה יותר טוב שהם מונחים על הרגל באופן טבעי יותר ו"לא מתאמץ", אך גרביים קצרות מדי יהפכו את כל החוויה של לבישת המגפונים ללא נעימה לרגל ורצוי שהגרב תהיה באורך המכסה את אזור הקרסול לכל הפחות.
  • בחרו מגפוני עור לנשים המשקפים את הסטייל האישי שלכן, ומחמיאים לסגנון הלבוש הכללי שלכן.
  • אם אתן נוטות לסגנון לבוש יותר אלגנטי, בחרו את המגפונים שלך בהתאם, אם אתן יותר נוטהותלסגנון לבוש חופשי יותר ולא מחייב,התאימו את הסגנון העיצובי שבחרתן.

סוגי עורות של מגפוני עור לנשים

ישנם עורות רכים וגמישים יותר, לעומת זאת ישנם עורות קשיחים יותר.

ככול שסוג העור הוא יותר רך וגמיש הוא נחשב למשובח יותר, אך יש גם שיקולים פרקטיים של עונות השנה, כך שעורות קשיחים יותר הם בחירה שבאה לתת מענה לעונות החורף.

בתהליך ייצור עורות יש מהלכי עיבוד שונים, וכמו שניתן לראות יש מגפוני עור לנשים מעורות עם מראה יותר וינטג'י וכו – שעוברים תהליכי שיזוף מיוחדים. כמו כן, ישנם עורות מבריקים יותר שגם כן עוברים תהליכים מיוחדים לכך.

מגפוני עור לנשים מגיעים במגוון צבעים – למרות שהצבע השחור הוא נפוץ יותר ובדרך כלל מגפוני עור שחורים לנשים יאפשרו יותר מרחב תמרון בהרכבת המראה הכללי המושלם!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי