* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעליים לכלות

נעליים אלגנטיות לכלות – לא חייבים לקנות בסלון מיוחד

לאורך השנים אנו מגלים שהרבה הנחות שנחנו כשהיינו צעירים כבר אינן רלוונטיות. אחת מהן, היא הדרך הנכונה להשיג בגדי כלה. חלק חולמות על השמלה המתנפנפת עם העיצוב המיוחד שמוצאים בסלון נשים. אחרות, פשוט מסתפקות בשמלה צנועה יותר בלבן. יש כאלה שכבר מתחתנים פעם שניה, ולכן מוכנים להשקיע הרבה פחות בביגוד ויותר באירוע עצמו. לכן, יתאימו נעליים אלגנטיות לכלות שנרכשו לאו דווקא מסלון כלות.

נעליים אלגנטיות לכלות – מה המאפיינים שלהן?

מה מאפיין נעליים אלגנטיות לכלות אתם בוודאי תוהים. בפועל, המאפיין העיקרי הוא הצבע הלבן. המאפיין השני הוא התאמה לשמלה. לכן, נעליים בעיצוב מגושם, שנראות נפלא עם ג'ינס, לא יתאימו. לעומת זאת כל נעל עדינה תוכל להיות מושלמת לאירוע.

כלות רבות מגלות היום שלא מתאים להן להיות כל הזמן עם עקבים. חלק מהאירוע הן רוצות להרגיש בנוח. לכן, הן אפילו עשויות לבחור בנעל שניה להיות כמו כפכף לבן יפה או נעל אחרת שמתאימה בצבע.

נעל סגורה או פתוחה

ההחלטה אם לבחור נעל סגורה או פתוחה לאירוע היא יותר שיקול של העדפה אישית. בנוסף, יש גם משמעות רבה לטמפרטורה בחדר בו מתקיים האירוע. במקום סגור עם חימום או מזגן, אפשר לבחור בכל גרסה, לרבות כפכפי נשים חורפיות. לעומת זאת, אם עושים אירוע בגן אירועים יכול להיות מתאים יותר לבחור נעל סגורה בחורף. בקיץ, באותו גן אירועים, תעדיפו לתת לרגל לנשום.

החלטה על נעל סגורה או פתוחה גם יכולה להיות מושפעת מהרצון להשקיע בפדיקור. כדאי לזכור כי כאשר בוחרים נעליים אלגנטיות לכלות שהן פתוחות יראו את הציפורניים. לכן, המראה שלהן צריך להיות מוקפד. אפשרות נוספת, כמובן, היא להשתמש בגרביונים חצי שקופים, ורק לוודא כי ציפורני הרגליים גזורות היטב.

חומרי הגלם של הנעל

מבחינת חומרי הגלם של הנעל חשוב להקפיד על נוחות מירבית לצד המראה המתאים. אם השמלה היא מאוד נוצצת, חומר גלם פלסטי יכול להיות מתאים אם הוא במרקם הנכון. אפשר לבחור נעל אלגנט לאישה בעיצוב המתאים.

נעלי עור, כמובן, יכולות להתאים למי שבוחרת סגנון שמלה המשלב בדים עם טקסטורה דמוייית עור. שמלות אלה נדירות מאוד בחתונות ומתאימות בעיקר למי שממש מתחברת לעולם האופנה, ורוצה להיראות במיטבה.

מה עם האורחים בחתונה והמשפחה

לא רק הכלות מתכננות היטב את הנעליים לחתונה. כמובן, שגם בני המשפחה והחברים מגיעים בלבוד לא פחות מוקפד. להן, כמובן, יתאימו מגוון רחב יותר של סוגי נעליים בשפע רב של צבעים.

יש נשים שמגיעות גם הן בשמלה, אחרות עם עם חליפה מחוייטת של חולצה ומכנס או חצאית. לכל מערכת בגדים כזו כמובן תתאים הנעל הטובה ביותר.

גם פה, כדאי לזכור לשלב בין יופי לנוחות.

כל האפשרויות אצלנו באתר

באתר בקתת העור ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים המותאמות לאירועים, במגוון רחב של צבעים וצורות. החל ממגפונים וסנדלים וכלה בנעליים אלגנטיות סגורות סירה ואחרות.

אם תביטו בקטלוג שלנו תוכלו לראות את כל האפשרויות.

אותן נעליים מגיעות בעיצוב שתוכנן בקפידה, כדי לשלב בין יופי ואיכות באופן המיטבי. מלבד זאת, נעליים רבות אינם משלבות מוצרים מן החי, בעוד חלק עשויות מעור. כך, הנעליים יתאימו גם למי ששומר על חייהם של בעלי החיים.

לסיכום, אם אתם מחפשים את הנעליים המתאימות ביותר לחתונה, אין צורך להתחיל לשוטט בקניונים או לחפש חנות אחרת. תוכלו להזמין אותן במשלוח ישיר עד הבית מאצלנו.

אנו שמחים להיות המקום מספר אחת בצפון לנעליים המותאמות לאירועים וליום-יום. לא בכדי, נשים רבות בוחרות להזמין יותר מזוג אחד, והנעליים מגיעות ארוזות בקפידה ומעשירות את ארון הבגדים.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי