* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

איך למנוע ריח רע בנעליים

איך למנוע ריח רע בנעליים? מספר טיפים

על מנת להבין איך ניתן למנוע ריח רע בנעליים חשוב לדעת מה היא הסיבה לתופעה. הנעליים הן פריט לבוש שנעשה בו שימוש יומיומי. לעיתים, קורה שנוצרים ריחות לאחר לבישת הנעל לפרקי זמן ארוכים. זאת, מכיוון שבכפות הרגליים, ישנן בלוטות זיעה היוצרות סביבה לחה. המצב הנ"ל, הינו הגורם המרכזי לריחות לא נעימים מהמגפיים, או מנעלי הספורט. בסנדלים למשל, התופעה פחות נפוצה מכיוון שאת הסנדלים לובשים ללא גרביים והם לא סגורים כמו המגפיים.

לא מומלץ לכבס מגפיים, או סניקרס במכונת כביסה. ישנן מספר סיבות לכך:

מגפיים, על פי רוב עשויות מעור, ומוצרי עור בדרך כלל מצריכים ניקוי יבש.
סניקרס, או מגפיים עלולות לאבד מיופיין לאחר תהליך הכביסה ולהראות מקומטות.
לא מומלץ לבצע תהליך סחיטה במכונה. סחיטה במכונת כביסה עלולה לפגוע לקרוע את הבדים/עורות/סוליות מהם עשויות המגפיים.
נעליים מתכווצות לאחר תהליך כביסה ומאבדות מהברק שלהם.

כיצד ניתן לנדף את הריח הרע?

ישנם חומרים ייעודיים שניתן לקנות על מנת להיפטר מהריח.
שימוש בדאודורנט ייעודי לכפות הרגליים יעכב היווצרות חיידקים הגורמים לריח להופיע. בדומה לדאודורנט שכולנו מכירים, דאודורנט לכפות הרגליים, מרענן ומנטרל ריחות ברגליים הנוצרים מלחות. במיוחד לאנשים בעלי לוח זמנים צפוף שלובשים מגפיים סגורות לאורך כל היום, הפתרון הנ"ל, מומלץ בהחלט.

פתרון נוסף יהיה, אוורור המגפיים,/סניקרס, לעיתים תכופות. יש לאוורר את הנעליים במקום כמה שיותר פתוח, כלומר, מקום עם הרבה תנועת אוויר. למשל, אם יש לכם מרפסת בבית, פשוט הניחו את המגפיים במרפסת. בחדר סגור, יקח הרבה יותר זמן למגפיים להתאוורר. אם אין לכם מרפסת בבית, תוכלו להניח את המגפיים על אדן החלון ולאוורר אותם באופן יעיל.

איך למנוע את הריח מלכתחילה?

לפניכם כמה דברים שתוכלו לעשות על מנת למנוע את הריח מלהופיע.

השתמשו בגרביים מנדפות זיעה. לפני שנועלים מגפיים, או סניקרס מכל סוג, לובשים את הגרביים. חשוב להבין כי לגרביים שאתם לובשים, יש תרומה לריח שנודף מהנעל. גרביים מנדפות זיעה, הן פתרון מצוין למניעת ריחות מסניקרס ומגפיים.
בחרו בחומרים נושמים. האיכות של פריט לבוש, נמדד גם בחומרים ממנו הוא עשוי. לכן, יש לתת את הדעת על עובדה זו ולבחור פריטי לבוש העשויים מחומרים נושמים, גם כשמדובר על כיסוי הרגליים שלכם.
כמו שהזכרנו קודם לכן, אחסון המגפיים במקום מאוורר יותר, יסייע בנידוף הריח. בנוסף אוורור הנעל במקום פתוח יתרום לכך שלא יווצרו ריחות בעתיד. חשוב להבין שהריח לא נוצר מלבישה אחת, אלא באופן מצטבר. לכן, אוורור המגפיים או הסניקרס, יתרום משמעותית למניעת ריחות לא נעימים.

במקרים מסוימים, החומרים מהם עשויים המגפיים, או הסניקרס, מקשים מאוד על נידוף הריח. לכן, לפני שקונים זוג מגפיים/סניקרס חדשות, כדאי להתייעץ עם המוכר לגבי סוג החומרים ממנו המוצרים עשויים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי