* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

ניקוי נעלי זמש – כך מבצעים אותו

אם יש לכם נעליים יוקרתיות מעור, במיוחד עור הפוך, בוודאי תהיתם כיצד לבצע ניקוי נעלי זמש. אצלנו, בחנות בקתת העור תוכלו למצוא מגוון רחב של נעליים מחומרי גלם שונים. ביניהן גם נעלי עור שכדאי לדעת את הדרך הטובה ביותר לשמור עליהם.

ניקוי נעלי זמש? ההבדל בין סוגי הבדים השונים

בשונה מסוגי בדים אחרים לנעליים, זמש – (עור הפוך), מצריך טיפול שונה במקצת. זאת, מכיוון שמדובר על חומר המצריך תחזוקה שוטפת. הזמש, הינו למעשה הצד ההפוך של העור והוא מתאפיין בסיבים קטנים אשר יוצרים מראה של מעין בד קטיפה. בדומה לבד קטיפה, עור הפוך, הינו חומר חומר גלם סופג – בניגוד לעור רגיל, שהוא לרוב חומר עמיד, שאינו סופג כתמים בקלות.

עור הפוך עובר תהליכים תעשייתיים של קיצוץ הזקיקים והסיבים במכונות המיוחדות לכך. אך למרות שהזקיקים מקוצצים, עדיין מדובר על חומר סופג שיש לתחזק כראוי.
תהליך ניקוי נעלי זמש
תהליך ניקוי נעלי זמש יכול להתבצע בכמה שלבים די פשוטים.
כיום ישנם מגוון פתרונות לניקוי עור הפוך ומן הראוי שנדבר על כמה מהם:

מסיר איפור

ניתן לעשות שימוש במסיר איפור על מנת לנקות נעליים מעור הפוך. מסירי איפור מאופיינים בסבון עדין, אך יעיל במיוחד גם למטרות הסרה של כתמים. יש לשפוך מעט ממסיר האיפור על צמר גפן ולשפשף את הנעליים – במיוחד באזורים המכותמים. כמובן חשוב לעשות זאת בזהירות רבה ובצורה נקודתית, כדי לא להסיר את הצבע הטבעי של הבד.

ג'ל מיוחד

מלבד זאת, מן הראוי שנציין שישנם חומרים ייעודיים למטרת הסרת כתמים מעור הפוך.
ניתן להסתייע בספוג פרקטי, המספק פתרון לניקוי יומיומי של מראה העור. בנוסף על כך, ישנם תכשירים להסרת כתמים כמו, ג’ל להסרת כתמים מכל סוגי העור.

איך למנוע כתמים מראש?

מכירים את הממרה שפקח יודע לצאת מצרות שחכם אינו נכנס אליהן? הדבר נכון גם בתחום הנעליים. מדוע לנקות כתמים אם אפשר למנעם מראש? כדי למנוע כתמים למכתחילה, תוכלו לעשות שימוש בתכשירים מיוחדים המגנים על הנעליים. תכשירים כמו ספרי הגנה מפני לחות, מים וכתמים, יסייע לכם לשמור על הנעליים שלכם מפני כתמים – במיוחד בחורף הרטוב. עם זאת, במידה שהצטבר לכלוך אף על פי כן, כדאי לנקות את העור ההפוך עם חומרים שלא משאירים ריח חזק.

חומרים דוגמת, חומץ, או חומרים נוספים אחרים המאופיינים בריחות חריפים, אולי יסייעו בניקוי העור ההפוך, אך החומרים הנ"ל, לרוב ישאירו ריח לא נעים שיהיה קשה להיפטר ממנו.

תחזוקה שוטפת

עור זמש, הינו סוג עור שבאופן טבעי עלול לשנות את צבעו עם הזמן. החדשות הטובות הן, שצבעו המשתנה רק מוסיף ליופיו הטבעי ועובדה זו אינה גורעת מאיכותו. עם זאת, פריטי לבוש העשויים מעור הפוך, לרוב יהיו יקרים ויצריכו תחזוקה שוטפת. לכן, על מנת ליהנות מהם לפרק זמן ממושך, יש להקדיש תשומת לב לתחזוקת המראה שלהם. גם אם אין כתמים על פריטי הלבוש, ראוי לנקות ולהבריש אותם, על מנת לחדש את המראה שלהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי