* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי עבודה – איך בוחרים?

אתם מתחילים עבודה חדשה או מעוניינים לחוש נוח יותר בשעות שאתם עובדים במקום הנוכחי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחיל מלמטה, מבסיס הגוף. בחירת נעלי עבודה מתאימות יכולה להשפיע על היום כולו.במאמר שלפניכם נסביר איך לבחור את הזוג הנכון, בהתאם לצרכים ולסגנון העבודה שלכם.

נעלי עבודה – חשוב לקחת את הבטיחות בחשבון

השיקול העיקרי בעת בחירת הזוג האידיאלי, יהיה בנושא בטיחות! לא במקרה, השם הנרדף לזוג המיועד לעבודה הינו "נעלי בטיחות".

בניגוד לפריטים אחרים, הבחירה במקרה הנ"ל, תהיה על פי קריטריונים מאוד ברורים. ישנם מקומות תעסוקה שאף מחייבים סטנדרט בטיחותי מסוים, בכל הנוגע לפריטי הלבוש בעת התעסוקה. על פי רוב, המעסיק יספק הנחיות לגבי האלמנטים הדרושים. זאת, על פי סגנון העבודה והאלמנטים הבטיחותיים הנדרשים על מנת לבצע אותה בבטחה. כדאי לקרוא את ההנחיות של המוסד לבטיחות וגיהות בתחום זה, על בטיחות הרגליים.

מה צריכה לכלול נעל עבודה אידיאלית?

נעל עבודה אידיאלית צריכה לכלול את האלמנטים הבאים:

  • תמיכה בכף הרגל
  • בולמי זעזועים
  • כיפת מגן
  • איטום מפני חדירת מים.כמו כן קיימים אלמנטים נוספים שאמורים להבטיח את בטיחות העובד כמו:
  • סוליה בטיחותית
  • סוליה למניעת החלקה
  • סוליה נגד חדירת מסמרים

המראה העיצובי של נעלי העבודה

מלבד נושא הבטיחות, חשוב כמובן גם להתייחס לעיצוב של הנעל והמראה האסתטי שלהן. זאת כמובן בהנחה שאינכם עובדים באתר בנייה או באזור מלולכך במיוחד כמו מוסך.

ניתן למצוא  מגוון רחב של סגנונות. בחלק מהעיצובים יש אלמנטים דקורטיביים מרשימים. כמו כן, הצורות נעות בין מנעד רחב של סגנונות עיצוביים. ישנם זוגות, המזכירים בצורתם זוגות המיועדים לריצה, או הליכה. לצד זאת, ישנם כאלה המזכירים בצורתם נעלי הרים.

בעבודות הדורשות הופעה ייצוגית, כדאי לבחור נעליים נוחות עם עקב לנשים או נעליים מהוקצעות לגברים. במיוחד אם הן צריכות להשתלב עם שמלה או חליפה.

כמו שאתם בטח כבר מבינים, ישנם רמות עיצוב שונות שמהם ניתן לבחור. אך לצד זאת, חשוב לזכור את הנושא הבטיחותי, על מנת להבטיח מיגון מיטבי.

כיצד לבחור את הזוג המושלם?

לאחר בחינת הפן הבטיחותי והתאמה לדרישות מקום התעסוקה, יש להקדיש מחשבה לפן העיצובי. הצבע, הצורה והדקורציה – בבחירת האלמנטים הנ"ל, נכנס לתמונה הטעם האישי שלכם.
כמו כן, המידה מהווה פרמטר חשוב בהחלט. חשוב להבין שלכל חברת ייצור יש טבלת מידות משלה. לכן, יכול להיות מצב בו מידה 42 במותג א', יהיה גדול במקצת ממידה 42 במותג ב'. יש להתחשב בעובדה זו ולמדוד את הזוג לפני הרכישה. באופן הנ"ל, תוכלו לוודא שאכן מדובר במידה המתאימה לכם באופן מדויק.

טיפים חשובים בבחירת חומרי הגלם

חומרי הגלם מהווים פרמטר חשוב ביותר. למרות שברוב המקרים, נעלי בטיחות מיוצרות מחומרים איכותיים, שבין היתר מונעים זיעה ורטיבות. ולמרות שהן גם עוברות תהליך בקרת איכות ובטיחות. כדאי יהיה לשאול ולוודא שאכן מדובר בחומרים אידאליים המספקים נוחות מירבית, מניעת זיעה ורטיבות, או היתבלות מוקדמת של המוצר. שינויי אקלים, שהייה ממושכת בשטח ותנאים נוספים אחרים של מקום התעסוקה, מצריכים רמת עמידות גבוהה מצד הפריט שמגן לנו על הרגל.

לסיכום, כפי שניתן לראות, ישנם פרמטרים רבים אותם כדאי לקחת בחשבון בבחירת הנעל. בחרו בחוכמה ותראו כיצד נוח לכם יותר בעבודה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי