* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפיים מעור לנשים

מגפיים מעור לנשים – שילוב של יופי ופונקציונליות

מגפיים מעור לנשים מהווים פריט אופנתי – יוקרתי ופרקטי כאחד, במיוחד בעונות החורף. בעבר המגפיים היו משמשים בעיקר כפתרון פרקטי להליכה בתנאים מאתגרים והיו עשויים בעיקר מחומרים מאוד קשים ועמידים – כמו עורות עבים במיוחד וסוליות מסיביות. כיום הם מהווים פריט אופנתי שמשדר סטטוס גבוהה ושיק אלגנטי, פרקטי וייחודי.

מגפיים מעור לנשים כפריט אופנתי יוקרתי 

ישנו מבחר מגוון כשמדברים על מגפיים מעור לנשים.עם עקב, סוליה שטוחה, עור מבריק, עור מט, סגנון מסיבי יותר, סגנון לנעלי ערב אלגנטי יותר וכדומה. זה עניין של טעם וצורך פרקטי, אך ניתן להגדיר באופן כללי מגפיים מעור לנשים כפריט אופנתי שמאפיין את הלובשת בנוכחות אלגנטית, דומיננטית ויוקרתית. אורך המגפיים יהיה תמיד ארוך יותר מנעליים סטנדרטיות, או להבדיל מהמגפונים הקצרים יותר. הוא יכול להגיע עד לכיסוי הברך, ומגף מסוג כזה מהווה סטייל מאוד מתוחכם ודומיננטי.

פריט רב תכליתי

המגפיים נחשבות לפריט לבוש רב תכליתי שניתן ללבוש כמעט לכל סוג של אירוע, בין אם מדובר על יום עבודה ארוך במשרד, ובין אם מדובר לאירוע חברתי, בר, מסעדה ומקומות נוספים. כמו כן, כפי שהזכרנו קודם לכן, השימוש היותר ראשוני של המגפיים נעוץ במתן פתרון להליכה בתנאי מזג אוויר קרים ומשטחים מאתגרים להליכה.

כיצד לבחור את המגף המושלם?

על פניו נראה שאין הרבה מקום לטעם אישי כשמדברים על מגפיים מעור לנשים. הם תמיד יהיו גבוהים יותר, וכמובן  עשויים מעור על פי רוב, אך עם זאת הם יכולים להגיע בצבעים שונים ובעיצובים מגוונים לאין שיעור.

סגנונות נפוצים של מגפיים לנשים

מאפייני הסגנון הקלאסי – מתאפיינים בכמות נמוכה של קווי תפר ובלי הרבה אלמנטים של מתכות כמו ריצ'רצ'ים, לולאות מתכת וכו.

הסגנון ה"רוקיסטי" – יותר אלמנטים של מתכות במגף, כמו למשל רי'צרצ'ים מאסיביים, או לולאות מתכת כקישוטים – עשויות פלדת אל חלד, או חומר מתכתי עמיד אחר. 

הסטייל ה"צבאי" (הפרקטי יותר) – זהו סגנון של מגפיים שמזכירות במידה מסוימת סגנון צבאי יותר של מגפיים. בדרך כלל עם שרוכים, ניטים, ועורות קשיחים בצבעי מט. הסגנון אולי מזכיר סגנון צבאי, אך אין זה אומר שמדובר על מגפיים שלא מהווים פריט לבוש אופנתי ויוקרתי.

סגנון זה הוא המועדף על נשים צעירות רבות שפשוט "מכורות" לשיק האמנותי הזה של נעליים מסיביות עם שיק ייחודי ופרקטי.

אין חוקים ברורים בכל הנושא של מגפי עור. כלומר שהגישה המודרנית לעיצוב  תהיה מורכבת לרוב משילוב בין סגנון פרקטי לסגנון אלגנטי ויוקרתי יותר, או במילים אחרות – שילוב של שלושת הסגנונות שהזכרנו קודם לכן.

הסגנון האישי שלך במגפיים

כדי לעשות לכם חיים קלים יותר, נציין כמה טיפים לבחירת המגף המושלם עבורכם. אז קודם כל צריך להתייחס לסגנון הלבוש הכללי שלך. כך יהיה יותר קל לזהות את סגנון המגפיים שיתאימו לך.

בעיקרון מגפיים הם פריט לבוש שמתאים לכל הופעה. למעשה, אפילו ללבוש אותן עם שמלה זה לא בגדר בלתי אפשרי בימינו. בכל זאת, ניתן כמה דרכים בהן אפשר לדייק יותר את ההתאמה של הנעלה זו להופעה הכללית.

צבע העור

צבעם של עורות המגפיים, תמיד יתאימו באופן טבעי עם בדי ג'ינס. כהים ובהירים כאחד. אך במקרה שרוב המלתחה שלך מורכבת מבדים  מחויטים יותר יש דרך קלה מאוד לשהות את ההתאמה. ניתן פשוט להגיע לחנות הנעליים עם מכנס או חצאית מאותו הבד, ככה שיהיה קל להחליט על סגנון המגף.

בדרך כלל עם בדים מחויטים, מגפיים עם סגנון יותר רך ו"שקט" יתאימו יותר, כלומר ללא הרבה מתכות או אלמנטים מתכתיים ובצבע ברק "טבעי" של עורות (לא מבריק מדי ולא מט מדי).

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי